lunch time


nice att man fick skippa språket idag, ska strax möta killen till vänster(hhahahahahhahahha dör av garv) och dra iväg och käka lunch. blir nog indiskt eller cesarsallad på B100? we will see. är på ganska bra humör idag måste jag säga, är ganska happy att jag ska få träffa jimmie och så. fast jag är sjukt trött försov mig i morse. somnade igår tror jag när jag prata med amanda för jag kommer inet ihåg att jag sa god natt eller hej då... :S  satt och cama på msn också, tyckte det var kul. hahaha skrattade som fan och smygfottade, och människan märkt einte ett skit :D hahhaha ännu roligare! sen dog mitt internet och jag flippade på att jag inte kunde cama så mandy loo ringde mej! ;)

vi hörs senare bloggen!

/Anja Dymkowska



Kommentarer
ida

ditt hår e sjukt fint! :) undrar hur du sköter det? och hur man kan göra så det växer? Låter du ditt hår bara växa utan att klippa det eller? för när jag klipper topparna så växer det inte =/

2010-04-26 15:59:33

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback