morsning


igår vart det inte så mkt update eftersom jag åkte till jobbet direkt efter plugget.  tjänade inte så värst mkt men 400 kr på 3 h funkar väl. känner att jag börjar bli lite små lat när jag är ute och säljer men de här ska vi fixa till. idag är det sjukt fint väder och detta gillas inte eftersom jag sitter och skriver nationella idag från 1-6. idag ska jag även till pappa. ska köpa hår färg efter plugget och be min låtsas mamma färga de ikväll, ska även fixa nya naglar som vanligt när jag är där (a). snart ska jag dra iväg och träna med jimmie, ska bli skönt faktiskt. ladda upp lite inför nationella. aja nu måste jag springa. käka nått och packa klart allt


love
/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback