någon i STHLM som är avis på väder här?


hahah fy fan vad kul, kollade precis på vädret på tv här i polski och såg att de snöar i sverige och det är även ganska många som heter snö på msn! :D hahah själv har man 15+ exakt och sol med lite växlande molnigheter ;)
hihi väntar på att mina bruushuuur ska ringa så vi kan dra till sjön och fiska, på kvällen ska vi dra hem till Kondrad och grilla, han har ett sjukt fint hus, hela källaren är typ spel rum, pool och bastu.så där ska jag spendera min kväll, vilken tur att jag tog med mig min bikini :) brukar ofta bli så att vi hamnar på nått bad eller hemma hos nån som har bastu.

nu är det bara 3 dagar kvar bitches, sen är jag hemma :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback