orolig mage!


okey, nu har jag fattat vrf jag inte kan sova här. jag är jätte orolig hela tiden. natt 1- orolig över platsen och ångest över att jag åkt från min älskade. natt 2- jimmie är ute och partar, man vet aldrig vad som kan hända med grabben då och jag kan inte ens ringa och kolla om han lever. är liksom orolig att nått ska hända honom och ah... man vet aldrig med den grabben när han har fått lite sprit i sig.

usch. ligger och kallsvettas igen. aja tur att jag har amanda och tommie att snacka med. har planerat min torsdag iaf, kommer fram till nynäshamn runt 13.00 med färjan, åka hem eller kanske tom ta tåget direkt där ifrån till mamma lämna av väskan där och dra till stan med Tommie ska nog be Amanda haka på för jag vill ju träffa henne så fort som möjligt. detta pga att älsklingen är på jobbet och vi har lite grejer att fixa i stan!

aja ska fortsätta prata med amanda tills jag deckar av som jag gjorde igår!04.15 med datan i knät och allt på! :S

/Anja Dymkowska



Kommentarer
Melina

svar:Tack!På topshop :)

2010-04-03 09:15:48
URL: http://mmelina.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback