tisdag


hejsan korvar,
efter skolan drog jag med mandylooo till medis och mötte upp verra och marre som satt och chillade vid ett glas vin och öl. efter ett tag kom sasha och frasse, nån människa som är riktigt knäpp men har as skön humor
:D haha
lägger självklart upp bilder från fikan ;) , efter de drog jag till aba och mötte jimmie som var på jobbet från 8-17 idag, vi drog in till stan och mötte min mamma som behövde lite råd från jimmie vilken dator hon skulle köpa till mig så, efter de drog vi till ur och penn. vart ganska sugen på glass sen, så vi åkte mot mig, köpte en glassis och satte oss i vasa parken i solen och chillade. kul att man iaf fick vara med sin kille i 1h. kommer inte träffa honom fram till fredag. om jag ens kommer träffa honom då...

























/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback