uuuusch


är inte alls på bra humör, jimmie har gjort mig irri, mamma gjort mig förbannad, pappas fruga har gjort mig as lack vad kommer näst? känns som om jag inte kommer kunna somna så bra i natt! blir så himla ledsen nu för tiden. all illska går över till tårar, blir typ sårad av att folk inte tänker, utnyttjar mig eller skiter i att bjuda mig på min pappas födelsedag!

oooooooooooooooh! de är allt jag har och säga.
aja nu ska jag äta middag och sen sova. kanske inte så bra men jag har itne haft tid att äta, är ifs inte hungrig men mamma tvingar i mig som vanligt 4 köttbullar och 1 potatis! :(

god natt sötisar

/ARG ANJI



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback