brat brat brat


okey något som har satt sig på mitt huvud är verkligen verras och pattis brat brat brat, bom, potential och fantastiskt! gaaaah langa tom en brat brat brat lite tyst för mig själv på tunnelbanan så pinsamt! natha hade gått av i medis för någon jobb intervju och jag rullade vidare hemmåt och så kollar killen på mig och jag tänker verkligen inte på det jag gör och ba brat brat brat. han ba ? :S wtf typ och gick av.... stelt!
iaf gårdagen började med att jag hämtade matidla från dagis och lämna henne på mammas jobb, sen mötte jag petronella i typ 15 min och sen från ingenstans var hon tvungen att dra man ba va?! aja satte mig på waynes på sveavägen med patti och verra och snacka. sen vart de kyckling för verra och 2 sallader till middag hemma hos mig och för mig massa potatis sallad, en mumsig macka och godis!

på kvällen mötte vi upp patti igen och drog på bio och såg inception runt 9. tycker att filmen var ganska bra, men efter jag fick höra anjos version av den hade jag faktiskt mer förväntningar och de var inte lika kul att se den eftersom jag redan visste allt då johanna slängde det ur sig någon dag när vi var med varandra. smart tjej...? nej!
efter de drog jag och verra hem till min mamma och sov. najs!

imorse drog vi till farsta eftersom verra skulle langa blodprov eftersom hon är nog allergisk mot något, eller något sådant var det. är itne direkt insatt i mina kompisars sjukdommar om jag säger så. efter de fika på waynes i farsta och en stressad natha hakade på hon med.


och nu sitter jag här hemma hos min madre och chillar på mitt rum, massa gäster sitter och chillar på balkongen och snackar och så. pallar inte med att umgås med de (a)



verra och patti! potential! :D


fika

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback