dags att skriva av sig.


jag är så sjukt trött på min vardag, är helt förkrossad! är sjukt hungrig men jag får inte i mig något. kräktes i morse efter jag tagit en liten skål yougurt. jag skanar mina tjejer men ingen av de har hört av sig eller svarat på sms. är ledsen att jag och marre "bråkar". är ledsen att jag inte har någon ork längre, att jag inte orkar kämpa, att mitt förhållande med jimmie liksom bara är. jag finner ingen lycka med någonting just nu. finner ingen kraft i mig själv heller för att fixa allt detta. allt ligger bara på min axlar och gör det tyngre och tyngre för mig för varje dag som går. det är svårt för mig att bekämpa mina problem så där. och vissa av de vet jag att jag inte kan göra något åt saken och det är det som stör mig som mest.

jag måste lära mig att sluta kväva allt inom mig. kanske patetiskt enligt vissa att jag skriver av mig här. men jag har inga problem med era barnsliga åsikter. jag är rädd för ikväll, är rädd vad som kommer hända.
vill inte vara här.

slut!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback