förbannade jävla internet


är så trött på det här bredbandet vi har och nu försöker jag koppla in sladden i datorn men nej det funkar ju dock inte heller! :@ gaaaah, aja idag började jag skolan kl 08.30 och slutade 17.00. härligt! gymma halv 9 på morgonen och bli helt död i armarna. kärde nämligen, rygg,bröst,armar och lite ben! uuusch!
mötte sedan upp min andra halva (jimmie) för att få min äffärsjuridik mok som jag glömde hemma hos honom här om dagen och ett par skor. fick även pussas lite med honom sen drog jag hem. mamma står och lagar middag nu, jag sitter och väntar i kö för att komma fram till com hem och lösa det här jävla problemet med allt internet.
idag har jag varit duktig jag, åt 11 bitsar sushi till lunch. yes jag börjar bli mig själv igen! :D


nu kopplades jag fram. höres!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback