från fika till krök


hahha diggar mina brudar asså. för typ en timme sen bestämmde vi att vi skulle langa en kvällsfika alla tjejer tsm och umgås och prata ut. och så från ingenstans efter 30 min så vart det krök i vasastan ist. jaha, aja det sitter inte fel. blir vitt vin för mig ikvl. muuums !:D

har precis varit och solat också vart en 20 minutare klarade fan inte av värmen inne på solariet usch!

nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja fixa mig, måste vara klar när nathy kommer

love



/Anja Dymkowska



Kommentarer
Anonym

HEJSAN SNYGGING! kolla in vår bloppis, där vi lägger ut fyndkläder, antingen kan DU lägga ut egna kläder här, eller fynda något så LET's Gå!



MVH CALLITFASHION!

2010-08-16 23:53:11
URL: http://callitfashion.blogg.se/
SARASTiLLE

sv; tack detsamma :)

2010-08-17 13:22:47
URL: http://stiille.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback