fuck it!


jag finner ingen glädje längre. jag bara går runt och tänker på allt och alla i min omgiving vill allas bästa och tänker inte ett piss på hur jag själv mår. idag har min dag varit förjävligt men igår var den ännu värre och självklart var jag glad att jag fick träffa jimmie. a men de är liksom en grej av 100 på en dag som får mig glad. just nu känner jag inte för att vara med någon. just nu mår jag inte bra. jag vill ha allt som förr. jag vill att vissa ska bli som förr, att jag också ska blis om förr. jag vill vara 18 men jag vill vara som förr.

jag hatar mitt liv just nu som jag har det! när kommer du fatta det ditt äckel! din vidriga egoist morsa!



Kommentarer
Anonym

lite hårt att hänga ut sin egna mamma, ha lite moral för helvete...

2010-08-31 23:10:55

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback