fy fan säger jag bara


är så himla sjuk så det inte är sant, och jag försökte vara snäll och dygna med jimmie, men han satt med powerking eller kaffe i handen hela tiden och eftersom jag inte dricker sådant vart de ju en aning svårare för mig + att jag är sjuk. men iaf, fick lite sömn från 7 till 11. allti något, nuska jag diska och sortera tvätten åt jimmie så när han kommer hem från jobbet kan han vila lite innan han ska upp och tvätta. sen åka in till stan ett tag och möta marre.

idag är det haninge som gäller, ska bli kul att träffa pappa faktiskt! :)

sköt om er så hörs vi senare. ska försöka få över bilderna från helgen till datan, kameran pajjade ju men minneskortet kvar




/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback