god kväll


god kväll alla mina söta läsare, nu har jag kommit hem från Jimmie till min mamma, efter att vi var i stan och hade varit hos hans föräldrar och hälsat på drog jag och jimmie hem för att äta en middag. det vart grillspätt, med sallad för jimmie och jag tog lite potatis till också. mumsigt gott vart det, vill min fästman laga mat så kan han! :)
(det gillas av mig)
efter jag kom hem vart det ett långt bad samtidigt som jag smsade med amanda och bestämde vilken tid vi ska mötas innan skolan och var vi ska äta. nu sitter jag och pratar med henne på msn, äter filmjölk med lite rusin och havre fras kuddar eller vad man nu hallar de, kollar även lite på en film som är min favvo, new york minute. hahah kan hela filmen utantill, nu är det väl dags att börja plugga den från slutet.


aja sötisar
sov så gott så hörs vi imorgon från skolan.
börjar kl 8


/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback