kärlek


igår spenderades kvällen på nype. och konstigt jävla nog vart jag vän med sandra, vissa vet vem det är, och tommies ex cissi också. helt random men det kändes faktiskt bra. har egentligen inget emot de brudarna så vrf inte?

kvällen slutade lite si så där om jag säger så. och jag är sjukt trött somnade vid 7 vaknade 9 somnade om vid 11 vaknade halv 12. då kan ni nog fatta att jag är slut och har inte ätit något sen igår kl 4. bra tjej!

vissa vet vissa inte, men jag är helt jävla förstörd, jag vill ha det som förr. jag vill kunna må bra, inte gråta hela jävla tiden som jag gjort hela dagen idag. själv på tuben, tårarna rann, i kassan på vivo när jag handlade mat, tårarna rann. jag har skämt ut mig men jag är så ledsen och så jävla ensam just nu.


kärlek kan göra mer än ont!


(bilderna från igår kommer snarast, behöver bara hitta en ny kamera jag kan stoppa in minneskortet i, amandas pajjade igår)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback