kungsträdgården


söt som jag var skickade jag sms till skärmen där och skrev att jag älskade jimmie. haha okey dålig början på ett inlägg men skit samma var tvungen att säga det. jimmie skämdes lite men när vi satt på bussen tackade han för det och sa att han var glad. haha kato var verkligen grym i kungsan, jimmie fotade lite med sin mobil så de kommer upp soon, och cool som jag är fick jag även en high five av honom. yey!

nu är de dags för lite mat för min del, sen varm choklad i sängen, sex and the city och älsklingen brevid mig.
underbart!

skönt att vara här hemma igen :)

god natt gott folk

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback