michelangelo


Vart en middag men älskling på Michelangelo som ligger i Gamla stan efter vi tagit en mysig promenad där, vid slottet och så efter hans jobb som han slutade kl 20.00. Jimmie tog en pasta och jag en risotto! muuums! Sofia kom och tog ett glas med oss sen så rörde jag och Jimmie oss hem. har inte mått så bra idag, fysiskt och psykiskt.
tänker inte ta det på bloggen med du som vet, jag ber dig bara om stöd. jag kan tyvärr inte ro för detta fast jag skulle så himla gärna vela skippa den här "månaden" som jag kallar det i mitt liv. sedan sommaren 07 har jag fått denna sjukdom varje år i slutet av agusti som går över precis innan min födelsedag som är den 1 oktober. vilket innebär att jag har denna sjuktdom varje år i nästan exakt 1 månad, där av namnet. men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova.







/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback