middag


mumsig middag lagad av anji! :)
kycklingfilé med en mumsig gorgonzola fyllning, sallad och färskpotatis till. jag och jimmie åt oss ganska mätta på det där kan jag ju säga.

städade massa hemma hos mamma, drog och gymmade och mötte upp jimmie. hittade även gamla böcker hemma som jag måste lämna tillbaka img i skolan.

som ni vet brukar min mamma ge mig massa uppgifter att göra hela tiden, nu gav jag mamma en uppgift. att fixa till mitt rum så det inte ser ut som en bomb sprängts där inne med hennes grejer eller typ något förråd. så det ska hon fixa tills img eftersom jag ska bo där till den 25 sen drar jag till musiu i några dagar och sen tillbaka dit.


aja dags för vin och cigg i fönstret. puss



Kommentarer
CIN

Det såg riktigt gott ut!

2010-08-17 19:01:12
URL: http://catrinhinsell.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback