nu skiter jag i det här, dags att skriva öppet på bloggen


du är en morsa jag önskar ingen annan någon sin kommer att få, du trycker ner mig för mitt utseende, fokuserar allt på dig och gör mig till din egna lilla bitch. döljer att du har mig och skäms för mig. men du ska veta en jävla sak, och sätt det här i ditt huvud nu. jag skäms för dig också, för den egoistiska mamma jag har. ditt utseende är inte heller världens finaste. jag vet att jag har små tuttar och skit, låt mig ha de. större och snyggare än dina iaf. jag vet att jag inte kommer bli miss polen 1968 som dig men skit samma. jag är fin för den jag är och min personlighet är så jäääävla mycket bättre än din. stackars mina ungar som kommer ha en sådan mormor som dig. bara för att du inte får ligga, vilket du tycker att jag göra för mkt, så behöver du inte ge dig på mig och trycka ner mig och säga massa saker jag itne skulle säga till min största fiende.

en mor och dotter relation handlar om respekt och kärlek. what a fuck? vet du ens vad kärlek är, att älska sina barn och visa de är god förebild är inte att bete sig som dig!
nyss satt jag och min mamma och pratade om min 18 års fest. hon har gjort en lista på vilka mina vänner är som får komma. och sen har hon bjudit alla sina vänner på fest till oss. man ba aha okey, så hela släkten kommer och du planerar min 18-års fest exakt som du ville ha din eller? är så trött på dig så det inte är sant. dina 20 vänner får komma och du ska sitta och säga vilka jag ska välja ut för allt kostar?! wtf???!?!??!?!?!?!??!


psykhem nästa för dig morsan!
är du glad nu? :)



Kommentarer
Sofia

gumman om det är något så vet du att du alltid kan höra av dig till mig <33

2010-08-24 22:01:23
URL: http://sljungqvist.devote.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback