oh my fucking god


okey dagen idag har varit super nice, började med en sushi lunch med min älskade, sen chill hemma då jag har haft lite ont i magen, efter de fika med nathy på kófi och mingel på biblioteksgatan där man vart fotad till tidingen "café" najs!? :) fick även lite goodiebags och så. härligt


img är det ingen skola, där emot ska jag åka hem till jimmie och spendera tid med  korven på dagen innan hans jobb. vi skulle spendera kvällen tsm img egentligen med då jag fick reda på en liten grej i sista sekunden var jag tvungen att ändra planerna.  ska nämligen på bloggmiddag img på Louis Vuitton med lite folk, amanda hakar självklart på för att sälja in sig själv i blogg världen! aja vissa måste ju få haka på vännerna för att få en bra karriär!


nu ska jag prata med henne i tele och njuta av den goda nyheten. hörs peeeeeps

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback