segis


mår ltie bättre just nu, fick i mig lite mat som jimmie lagat, vart färskpasta med fläskfilé och massa mums till. lite näring i kroppen och jag vart piggare på en gång! najs, sitter och tråkar nu, ska få jimmie spela lite kort med mig. har fortfarande i huvudet och är seg i hela kroppen, men snuvan är nästan borta men hostan kvar. ah vi får väl hoppas att jag är bra tills på lördag då jag och jimmie vill dra med några och bowla. skulle vara sjukt kul :D

sitter och snackar lite med tommie på face chatten, gulligt att han kollade igår med mig hur jag mådde. och förresten tack till alla er som stöttade mig igår och ville typ supa mig under bordet.

pratar med amanda- med anjii åk in till stan eller nått så tar vi ett glas så mår du bättre
pratar med marre- men gumman kom hit till alex jag har en vodka som vi kan dricka och bara prata ut
pratar med verra- asså du får ju självklart komma hit, ta med dig något vin eller nått så känner du sig säkert bättre sitt inte själv och deppa
pratar med natha- mamma kommer inte hem för ens imorgon, ja har vin hemma kom hit så har vi en gråta supa kväll

hahah sköna vänner jag har, men jag vet att de bara blir värre om jag dricker så jag valde att prata med jimmie och försöka lösa allt.
och ja han hade något vettigt att säga annars skulle inte jag stannat kvar verro ;)


hare korvar


Kommentarer
Lina♥

åh, fin blogg! Hur är det med ig idag då? :)

2010-08-08 23:10:58
URL: http://linabeerglundnoreeus.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback