sjuk bajs fucking sjuk


jag orkar verkligen inte med längre, mår sjukt dåligt psykisgt och så ska man bli sjuk också, ligger i sängen hela tiden med feber, snuva och halsont, de e ju roligt.

och så kommer hon från ingenstans och ska lägga sig i mitt och jimmies förhållande. vad fan har du med saken att göra?! enligt JIMMIE så har ni träffats 3 gånger eftersom du är bellas gamla ridkompis och ni pratade lite då och då på msn och så kommer du från igenstans och leker hans bästa vän och som stöttar honom genom allt. men an sak kan jag säga dig, den här gången har inte jag gjorde ett piss!


hare


Kommentarer
Nathalie

Tack för din röst:D Vinnaren är nu utsedd!

2010-08-08 20:48:10
URL: http://liborius.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback