sjutk rolig dag!


jag har verkligen haft super kul idag. massa roliga händelser, masas moral höjare, massa saker som fått mig att må bra! :D och konstigt jävla nog är jag sjukt hypad och taggad som jag varit hela dagen. har gått runt och dansat och bara larvat mig hela dagen! gillar när jag är på bra humör! :D

tänker inte beskriva min dag i detaljer för de skulle ta sjuuuukt lång tid, men en liten sammansfattning ska ni få, tyvärr har jag inga bilder! :(

dagen började som sagt med en foto lektion som ni redan vet, lunchen åt jag med min underbara bög och amanda på dag&bert, kyckling filé med potatisgratäng och bearnese sås. efter hade jag spanska lektion då vi fick göra en stadsvandring i regnet, självklart var det bara jag plus massa 94:or som går i min grupp( nog det enda dåliga idag). fick lägga en ordentlig rush sedan till biblioteksgatan där jag fotades för tidningen ELLE och Café. sjukt rolig upplevelse och jag hoppas jag kommer få göra om detta! nu är det bara att invänta svar från de för min del. har även besökt Bromma Gymnasium idag, där mötte jag upp coola brudarna Sandra och Sofia. fan vad vi gick runt och skratta hela tiden, sjukt kul var det. Och som vanligt så kände jag inte igen min killkompis Esmat, som jag nog träffat mer än 40 gånger, konstigt nog kan jag aldrig placera honom. haha. lite fotboll vart det och sedan mötte vi upp Marcus som även går där och drog in till stan. Mat på donken( ja jag vet inte bra!!!) och sedan begav vi oss på jakt efter en snygg väska till Marcus. Så cool som jag är hittade jag en suuuuuper snygg väska på Åhléns från Björn Börg på rea för 450 kr. Jag är bäst, I know! ;) Sofia köpte en allmänacka som jag skar mig på, dumma den. Stötte även på min kompis Linda och Milou. Linda har jag nog inte träffat på mer än 1 år, hon har nämligen bott i Spanien och pluggat där. Tyvärr fick jag reda på av henne att hon åker dit i år igen, så nästa helg ska vi fika med varandra! :D
Vid 19.00 tiden mötte jag upp Patti vid gymmet, idag vart det mage och rumpa, najjs! Marcus hakade på och mötte upp Tommie där och grabbarna körde på sitt egna rece. Kul att jag iaf fick sällskap av grabbarna i tuben till Aba, där jag mötte upp Jimmie på hans jobb och nu sitter jag här framför datan, färdig duschad. har tagit bort nagellack också och städat lite hemma.


nu ska jag och jimmie kolla på Grown up´s och sedan är det dags för mig att sova.
Imorgon har jag bara 1 lektion vilket gör mig väldigt glad. börjar 11 så en liten sovmorgon får man imorgon iaf!

god natt alla bloggläsare så hörs vi img bitti!





/Anja Dymkowska


Kommentarer
ssssssssss

varför ELLE och cafe?

2010-08-27 17:58:41

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback