sushi, huvudvärk & älskling


älsklingen hade någon jätte skumm dag idag på jobbet så han fick ledigt fårn 10 till 5, så han kom till min skola strax innan 11, hade min engelska lektion i 10 min fick en uppgift av min nya lärare att skriva ett brev om mig själv, hur jag bekväm jag känner mig med engelska språket, vad jag har svårt för m.m. gamla vanliga skiten en lärare bör veta. efter det vart det sushi med min älskling vid skolan och segande framför tv:n hos mamma, fick lite huvudvärk av någon anledning idag, tror inte jag druckit tillräckligt mycket! kan nog vara det. nu är min älskling på jobbet och jag ska dra till power club och sola. har ju då som sagt gratis solarium på mitt gym.

efter det vet jag inte direkt vad jag ska hitta på, kanske en promenad i stan med någon av tjejerna eller något. vi får se.

ber jimmie föra över bilder sen till hans dator då jag fortfarande bor hos min mamma tills på onsdag och så får han lägga upp de ikväll på min blogg!

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback