svar på kommentar till Cissi




Postat av: Cissi

Jag diggar verkligen den här bilden på dig (y)!

2010-08-30 @ 22:44:44 
http://finest.se/cecilialindberg

svar: tackar bruden. glad jag blir av att höra sådana fina kommentarer.
uppskattar verkligen när någon av er fina läsare skriver något sådant bara så där och är helt söta och allmänt snälla. men jag klarar inte av de som går runt och kommenterar mitt utseende negativt! blir så förbannad och irriterad för jag tar egentligen inte åt mig men det är så onödigt för någon baktanke med att försöka såra mig och göra mig arg finns!

men iaf tack cissi! :)

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback