svar på kommentar till TOMMIE!


Anonym om fuck it!:

lite hårt att hänga ut sin egna mamma, ha lite moral för helvete...

(känner igen din IP grabben ;) )

SVAR: jo tack jag har moral, men just nu bryr jag mig faktiskt inte vad du tycker och inte ni alla andra heller som ba "ofta hon kan skriva så om sin mamma" men ni vet fan inte hur min morsa behandlar mig så knip! (FINT SAGT AV EN SJUKT ARG ANJA) ;)
ja du Tommie.... kanske hårt men hur hon har behandlat mig de senaste, ja fan vet ja, 3 åren ungefär är dubbelt så hårt som de där.


hoppas du är nöjd med svaret :P

kram Anja :D



Kommentarer
Tommie

jo de är klart, men skriv av dig på ett A4 eller nått då... Du behöver ju inte sjunka till samma nivå, tror inte alla dina läsare vill se de heller :)

2010-08-31 23:18:44
MORSA

...nawet w najgorszych chwilach nie sadzilam, ze mozesz pisac takie bzdury o mnie....i to jeszcze przed wszystkimi ludzmi....

Jestes chyba troche skadad, cos mi sie zdaje, bo normalne dziecko by nie pisalo takich bzdur!!! I powiedz mi kiedy ja cie kränker??

Caly czas cie uppmuntram, abys zaczela sie uczyc, studia na dobrej uczelni....no i dobry chlopak...ktory da ci livsglädje a nie zalamanie psychiczne takie jakie masz na okraglo....cos jest nie tak z energia miedzy wami, wiec moze lepiej abys zostala w domu, a nie przeprowadzala sie do niego....rozumiem, ze jest to rodzaj ucieczki z domu....

Ale co ci to da....??

Zobacz juz nawet twoje najblizsze kolezanki maja dosyc tych intryg jakie siejesz...a bedzie gorzej jak bedziesz na "wlasnym garnku", bo wtedy dopiero zobaczyzs ile wszystko kosztuje....no moze i dobrze, bo przestaniesz zostawiac DVD wlaczone na cala noc i rozpalone swiatlo w ciagu dnia....ale to tylko juz takie male szczegoly...



W kazdym razie prosze o mnie juz nic nie pisac na twoim blogu, lepiej mi to powiedz prosto w twarz, a nie piszesz takie klamstwa!...to chyba za moje serce... :(

2010-09-01 14:34:30
www.travel-in-uzbekistan.com

Wow, what a lengthy and in depth article but full of useful information

2013-03-15 04:54:41
URL: http://travel-in-uzbekistan.com

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback