Svar på kommentar


Anonym om onsdag:

Varför bestämde du dig att klippa dig så kort?

svar: det var egentligen inget planerat, mer en implus grej, kände för att klippa av ganska mycket eftersom de avr så slitet, förra gången klippte jag mig 8 cm och då sa min frissör 10 till sjulle vara perfekt,så det fick bli 22 till. kände för att ändra min look lite och se lite mer sofisticerad ut så ah.

kommentera vilket hår ni tycker jag passade bäst i! :) skriv nummret på bilden och gärna vrf du tycker så :)




lugg och blont (1)


blont, långt och uppklippt (2)


långt brunt + svarta slingor (3)


kort, svart med bruna slingor (4)


/Anja Dymkowska


Kommentarer
Anonym

2!!!!!!!!!!!!

2010-08-14 16:24:44

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback