to much?


tror att kvällen vart lite gaaaalen igår, natha, marre och verra körde tequila race. fan igår vart de ganska mkt dricka... jag och emelie delade på 2 liter vin, sen så fick man självklart shottar av b-rudarna och öl av peter och gurra. hmmm crazy mother fucking night!

kom hem på ungefär 15 min kändes det som. tog taxi med emelie och hennes kompisar till rådmnasgatan, fast de skulle mot gullmars. gulligt av de att de ville att jag skulle komma hem snabbt :D

kvällen avslutades i min ensamhet i sängen och sjuuuuka drömmar. amanda vet vad jag pratar om :D fan känner att jag har skämt ut mig, men jag hoppas att det inte skrämmer bort dig från mig bajskorv!

imorgon startar skolan, den är skön, nu ska jag upp och käka sen dra till gymmet och biffa upp mig. fick i mig ca 2500 kcal igår. inte bra!!!

/Anja Dymkowska



Kommentarer
emma

Vad gör du?:* Puss

2010-08-17 14:50:06
URL: http://eweman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback