torsdag


för jävlig natt, somnade 5 vaknade 8 av att jimmie är sjukt arg för hans boss ringde och sa att han började 8 inte 15 som jag sa. sorry...

att gråta sig till sömns är det värsta jag vet, får ingen lugn sömn då utan var enda lilla rörelse jag själv gör eller jimmie vaknar jag till. och att behöva typ gråta sig till sömns var och var annan dag är inte kul! jag har verkligen blirvit förstörd och förkrossad.

sov vidare efter jimmie hade dragit, vaknade kvart över 12 och känder mig fortfarande as trött och utmattad som om jag inte hade fått en blund alls. och juste glömde berättade den mysigaste delen av denan story, eftersom jag är så sjukt får jag host attacker hela tiden när jag sover om jag håller mmitt huvud för rakt med resten av kroppen. hostade så enormt mycket att jag kräktes till slut.

känner att denna dag är inte bra för mig!

ska åka in snart till power club och möta amanda där, sen möta upp pappa och dra på bio. hoppas jag, rokar verkligen inte sitta hemma och inte göra något!


aja hörs kanske ikväll



/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback