friday



Min man

Tiden går så himla fort. I månadgs stog jag utanför skolan med Amanda och Hanna och rökte samtidigt som jag lyssnade på lite party musik och sa" fan vad jag vill ha helg" och ah nu har vi fan helg! :D Nu kommer den jätte dåliga nyheten, jag är fortfarande cp sjuk...  Pratade nyss i telefon med Amanda som jag jobbar med på Lion och hon undrade om jag ska ut. Fan det är ju ångest att folk försöker dra ut mig och jag vill ju, men min kropp vill inte. Jag ska ju jobba imorgon och har planerat en utgång då. Har även lovat Sofia att jag ska med ut men nu vet jag ju verkligen inte ur jag ska göra.
I-lands problem.
Aja de kommer nog lösa sig. Nu ska jag ta ett glas oboy och mysa med min man!

Vad ska ni göra idag?

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback