God Kuk


Hahahaha ibland hatar jag T9 på min mobil, eller ah i allmänhet på alla mobiler. Tänkte vara jätte gullig och svara på min mammas kompisars sms, fick massa God-Jul-och-Gott-Nytt-År sms, och så tänkte jag svara God Jul på dig och din hela familj. Dock vart det God Kuk. Den är ju fan skön. Skulle de vara till några vänner, ah då är det ju skillnad men till min mammas kompisar och bekanta. INTE OKEY! Har även hänt, när man ska tacka någon för en trevlig middag, eller liknande och så har man skickat kuk ist för kul.
Har det hänt er?



/Anja Dymkowska


Kommentarer
mandypandy

hahahaha cp :D

god kuk är ju ej något negativt iofs......

2010-12-24 00:18:07
URL: http://amandacb.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback