KÄRLEK

























Idag har jag verkligen haft en underbar dag med tjejerna. Och jag har verkligen märkt vad vänskap innebär, det är så mycket mer än kärlek. Allt stöd jag får från de, alla skratt och alla tårar det är något man måste gå igenom med sina vänner och det har jag ju verkligen gjort. Att kunna berätta saker för de och att de tar de så bra och bara stöttar mig. Alla ni fyra är en perfekt vän tillsammans, alla ni har en var sin speciell egenskap.
Natha-
med dig har man aldrig tråkigt, du hittar på så sjuka saker och man skrattar med dig dygnet runt.
Anjos-
du och jag har kasnke itne kommit varandra så himla nära men jag vet att vi kan ha sjukt kul ihop när vi är ute och festar och jag det jag gillar med dig mest att du har så himla mycket vetenskap i ditt huvud, du vet alltid massa om undersökningar och massa sjuka intressanta saker. Man lär sig mycket av dig helt enkelt.
Marre-
min underbara polski vän som har hatat mig en gång i tiden för alla mina pennor. Ja ja, jag får väl ta det. Dig kan jag söka stöd hos vilken tid på dygnet, när som, och du finns alltid där. När jag är som mest nere kan då få mig att känna mig trygg med dig helt enkelt.
Och sist men inte minst Verra- oj kochana kochana, det här är en vän sen blöjan. Och hon kommer fan vara min vän till graven, det kan jag lova er alla. I vått och tort! Vi har gått igenom mycket tillsammans och det har varit massa fina stunder i det hela också. Dig har jag nog vänt mig mest för att få bra råd om kärlek, skola, hemma och allt som kan kännas jobbigt. Ni alla är unika på ett varsit sätt och jag uppskattar verkligen att jag har er. Som Natha sa till mig idag: "Anja ger alltid så mycket komplimager och grejer till än, man känner sig så unik" Ja, ni är det, alla på ett var sitt sätt. Och man ska uppmuntra sina vänner och man ska uppskatta de och visa det.
Där av har jag skrivit detta till er :)

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback