shopping time


Har precis fixat mig. Igår kväll städade jag och Jimmie i hela lägenheten och vi passade på att tvätta lakan och grejer också. Nu ska vi röra oss in mit stan, älsklingen ska köpa min ny års klänning. Oops blir han kanske 1000 kr fattigare? hehe men det var hans ide, bjöd jag på taxi hem i lördags så betalar han min klänning. Klart jag bjöd på 300 kr! :D hahaha Jimmie ska ifs få en skjorta av mig och en ny fluga så den passar min klänning på ny år. Dock vet han inte det ännu men de får bli en liten surprise.

take care så hörs vi senare




Kommentarer
mandy

jättefin bild!! :)

2010-12-22 21:05:01
URL: http://amandacb.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback