sjuk




Har legat hela dagen i sängen och bara varit jätte jätte sjuk. igår var jag och Jimmie och såg filmen The Town, den kommer ut den 15 december. En bra action med ett bra slut! Tummen upp för den. Åkte in en snabbis idag med Jimmie till Vällingby och drog i mig en sushi, dock kände jag knappt någon smak av den, så sjuk är jag. Åt en fet klump wasabi och kände bara att de stack på tungan inget mer... KULT! Älsklingen köpte även en rödfluga och servett till sin outfit han ska ha på julgalan på lördag när han ska på firma fest och även på julafton.

Nä nu ska jag knarka piller och lägga mig i sängen med en kopp te.
Snart är det dags för Ph, får kolla på repriset idag då vi var i vällingby som sagt :)


see u


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback