svar på kommentar


alice om Bilder från igår:
är det inte skittråkigt att festa med sin pojkvän varje helg?

svar:
jag tycker inte alls att det är tråkigt, vi brukar vara ett stort gäng människor och jag och jimmie släpper loss hela och hållet fast vi är med varandra. Självklart kan det vara kul att bara vara ute någon kväll med sina närmsta brudar och så men jag har faktiskt inga promlem alls när det gäller festande med min kille. Skulle ifs inte gjort det om jag inte tyckte det var kul. Nu bor vi ju ihop också och han jobbar ju väldigt mycket så när han får chansen att gå ut vill han ju ha roligt med mig. Och jag hatar att åka hem själv så nej det är inte "skittåkigt"

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback