svar på kommentarer


jag orkar inte lägga upp kommentarerna här och jag tänker inte heller publicera de på min blogg. men jag kan gänra svara på de. vem fan har sagt att jimmie har varit otrogen? (min kille) bara föra tt jag lägger upp en bild på honom och skriver så menas ju ej att han vart de igen. för ni vet ju mina kära läsare att han gjort sina misstag. men jag har inte sagt att han gjort de igen. dock är min teori en gång otrogen alltid otrogen. (om man nu inte ångrat de man gjort och om man inte insåg misstaget)



Kommentarer
k

2010-12-11 16:01:45
k

men hur smart är det att vara ihop med en kille som har varit otrogen då. om du har en teori om det är det väl inte det smartaste draget att vara kvar? du vet ju att du bara kommer bli sårad igen. om du verkligen bryr dig om honom alltså.

2010-12-11 16:05:16
Anonym

hahah a ok tack för svaret flippare

2010-12-11 16:19:58

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback