Tisday


Igår vart jag sjukt nöjd över min mat, jag gjorde en fantastisk pasta med räkor,vitt vin, squash, ricottaost m.m. Tänker såklart inte avslöja mitt hemliga recept men riktigt gott vart det. Igår under kväkken fick jag för mig att jag skulel baka, så det vart 43 st perfekta kanelbullar som inte alls tog lång tid att göra, men ännu kortare att äta upp. vi har 11 bullar kvar. Det första jag gör idag när jag kom hem var att fråga Jimmie om han ätit något. Aaah 7 bullar har han smällt i sig under dagen. hahaha

Idag var jag i skolan bara en timme men img ska jag vara satsig och gå! :)
Här kommer det lite bilder från gårdagen









/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback