Torsdag


Min dag gick ut på att shoppa och umgås med underbara vänner. Mötte upp Verra i stan, idag var det hennes tur att köpa julpynt till hennes och Mackans nya lya. Efter ett tag kom han och Larsson in till stan, vart många butiker vi beökte och det slutade med en snabb middag på Sandy´s, jag tittadde på. hahaha... Mötte seadn upp Jossan och vi drog till Fresco och tog en fika, har inte träffat tjejen på år känns det som. Vi hade mycket gossip att prata om. Vi tog en runad till Amoress. Yes, jag fyndade och köpte en ny dunjacka med päls! Tummen upp. Åkte hem till mamma efter det för att äta en god middag och öppna mina presenter hon kommit hem med från New York idag med. Ipad, oh ja, massa nya Uggs, jeans, underkläder och massa små saker!


 

 

 

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback