02.35-10.02.2010


kommer aldrig glömma den här tiden och datumet i mitt liv. vart helt cpä störd i huvudet. vart så glad att jag inte visste om jag skulle le eller gråta eller skrika eller bara kyssa honom. visste inte vad jag skulle göra av glädjen.försökte visa att jag inte höll på att explodera av att lycka och kärlek med känner att jag inte alls lyckades så bra. fy fan vad glad jag är :D hahah sitter och ler som en bajskorv nu!

iaf, god eftermiddag på er.
har precis städat mitt rum, jimmie har gått hem för att laga middag åt oss och hans familj idag och jag ska fixa mig och äta nån frulle. sen ska jag röra mig mot posten idag igen och skicka iväg ett paket.

runt 4 ska jag hem till Jimmie som sagt och äta middag, sen leka med Ida en timme,hans lilla syster, haha lovade henne de att jag ska leka med henne 1 h efter skolan på onsdag. hon var fett söt här om dagen, jag stog i hallen hemma hos jimmie då rå och klädde på mig, då hade hon redan kramat och pussat mig 2-3 gånger och sagt hej då, och precis innan jag skulle gå springer hon till mig och ba "Anja, vänta... "och så kramar hon mig och säger typ med tårar i ögonen, "måste du verkligen gå nu? :("  så jävla söt unge asså!
efter middagen ska jag och jimmie in till stan, kan tyvärr inte skriva vad vi ska göra eftersom det är en överraskning och han läser ju min blogg då rå. men ni får reda på de ikväll eller img. det är inte direkt en stor grej men det är något jag vet att jimmie ville göra. :)

hörs senare, nu måste jag fixa mig!
Lots of love


/anja



Kommentarer
Elin

Sv: Tack detsamma! :D Allt bra?:)

2010-02-10 14:56:17
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback