allt är klart, men jag vill inte ens lämna mitt jävla rum


har kommit hem från stan nu, var på dansskolan med Syrran. ballonger och sempertiner är köpta och fixade på hela undervåningen. och jag är fixad jag med, brukar alltid vara taggad men jag sitter med en klump i halsen och jag känner mina tårar som vill tränga sig fram, och jag ser suddigare och suddigare för ögonen fylls bara mer och mer. men jag ska inte gråta, jag ska inte förstöra mitt smink. ska nog bara sitta inne på mitt rum för det mesta idag. img ska jag hem till mamma kanske träffar Steffi om jag har ork och Jimmie, tänker iaf inte vara hemma tror jag. vi får se hur det är där när jag kommer dit.



/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback