dags att fixa sig till skolan


usch vad jag är trött, låg och snackade i tele med Steffi i typ en och en halv timme i natt. höll på och somna tillslut. hahah nu har vi bestämmt iaf att vi ska ses på lördag under dagen och shoppa, fika och bara umgås som tidigare.

annars har jag sovigt ganska bra faktiskt, somnade as fort med de var bara för att jag var så trött. så nu har jag sovit i 5 h och är faktiskt as pigg. nöff nöff... hahahha aja de märks iaf att jag är på bättre humör. har slutat tänka så mkt på allt i mitt liv. jag ska bara vara glad över det, that´s it.

nu ska jag fixa mig, kanske hinner lägga upp dagens outfit också!

puss



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback