det är inte lätt när det är svårt


vart precis utslängd från matte lektionen för att jag var inne på amandas mobil på mineräknaren ist för att använda mig av en "riktig" miniräknare! bläää hata hata hata matte!
fick inte heller lämna in min läxa eftersom den inte var fullständig, läxan var på 6 ta inte 4 som jag gjorde. klarade inte av de 2 sista.. men men nu är det tora vi pratar om! ;)


hoppas på att jag kommer få sluta lite tidigare på engelskan. img ska jag shoppa eller kanske idag efter skolan med verra. shopping gör mig glad och får mig på fett bra humör. npgot jag verkligen behöver idag. har även smsat pappa att köpa chips och dipp, godis och coola light och tortilla chips med ost sås. jag ska tröst äta ikväll och typ spela kort eller ba chilla med pappa!
var ett tag sen vi umgicks!

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback