god morgon people


morsning korsning, vaknade inte så länge sen. snart är det dags för migg att röra sig till skolan och ha företagsekonomi om jag inte minns fel. har precis tagit ett bad och nu sitter jag och fönar håret medan jag skriver inlägget ;) har lite brådis nämligen måste till posten också och skicka iväg ett paket mamma bad mig och sen måste jag tillbaka hem, städa mitt rum och röra mig till skolan.efter skolan ska jag lägga en rush till alvik och möta upp mian kära vänner och dra till jobbet. är inte jag tyå världens snällaste kompis som fixar jobb åt sara,borna och vindar. och amanda ifs men de gjorde jag samma dag jag började! hahah

ja ja måste fixa mig nu och äta nått
sen blir de en springrunda till posten och hem igen

hörs



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback