hemma hos mami nu


hejsan hejsan, har precis kommit hem till mamma. mandy var här och hämtade sina uggs hon lämnade här igår och jag ska typ städa mitt rum hos mamma nu och sen ska jag röra mig till Aba för att möta älsklingen. img drar min mami till Thailand.. fy fan vad jag är avis... skulle åka med henne men jag kan inte missa så mkt i skolan och så. så tyvärr får jag stanna kvar i kalla sverige. men på måndag är de jobb och även på tisdag. på onsdag har jag och älsklingen planerat att vi ska vara hela dagen med varandra efter att jag slutat! de ska bli riktigt mys de! :)

dags att fixa lite i mitt rum. ska ju bo här med my baby från och med img tills på torsdag! :D

/ Anja Dymkowska



Kommentarer
meliie

fin blogg:))

2010-02-06 20:22:13
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback