JAG HATAR EGOISM!


vad är det för människor jag lever kring. asså jag har fått rå damp på min mamma redan som bara tänker på sig själv och sitt liv. och har fått ganska så mkt damp på min pojkvän också som vet att jag är upptagen hela veckan ut och jag kan inte ses för än på måndag men nä när man ringer och väcker honom för att han bad mig om de sover han vidare och skiter i att fixa de saker han skulle göra och sen träffa mig.
jimmie- "jag ska kriga in till stan för att få träffa dig, precis som du gjorde i lördags & tisdags" my ass
mamma-"men jag gör inte allt för mig själv utan hela familjen, jag försöker så gott jag kan" aha tänka på dig själv eller vad försöker du? och hela familjen? så du påstår att bara du är en hel familj


så nu har jag skrivit av mig, har varit på gymmet och tappade lusten för att min madre är cpä!
har inte ens lust att jobba men vill inte förstöra för Tommie så jag får dra dit ändå!



Kommentarer
Therese - Bloggar fran Dubai!

Jag bloggar om mitt liv i Dubai! Om det later intressant sa kan du alltid titta in pa min blogg! :)



Om inte.. Da ber jag om ursakt for min lilla "reklam" & hoppas du far en jattebra dag!

2010-02-24 11:23:39
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Lexi

Usch, det låter inte kul!

2010-02-24 11:42:51
URL: http://lexismode.blogg.se/
jenna♥

Fiiiin header ! :) Me like ! <3

2010-02-24 11:44:44
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback