lite uppdate om går dagen


vart inte så mkt bloggande igår men iaf... efter plugg och lite chillande hemma drog jag och mötte natha och tog en cigg och prata, ericos kom också ner och smokade med oss. sen rullade jag mot åkeshov och mötte upp my love och lukas efter gymmet. sen chillade vi lite hemma hos jimmie, jag satt med hans underbara familj och kollade på biggest looser och drev med hans lillasyster bella medan jimmie låg och sov lite. han hade ju jobbat från 8 till 7 och gymmat direkt efter de. sen runt 9 drog vi på bio och såg filmen it´s complicaded. tycker den var ganska bra faktiskt, haha meryls roll var typ som min mamma i verkligheten. hahah helt flippad och söker nya äventyr.


idag åt jag lunch med Behnam och Jenna på taj india. muuums var de. efter de drog jag med Mi till Sandys och mötte upp Frida. hahah de var fett söta båda två, särskilt Mi som satt och sjöng för sig själv hela tiden :) när brudarna var tvugna att dra till skolan drog jag till jobbet. vart klar på 35 min typ. najs 180 kr för 35 min sitter inte fel.

där fick ni lite update tills jag hamnade hos jimmie och langade det förra inlägget

nu är det dags för lite sen midag för mig efter att jag tagor ett bad och bara tagit hand om mig själv. är sjukt rök sugen! men jag måste hålla mig från cigg!


/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback