mår förjävligt...


vet inte om jag mår dåligt och illa för jag inte har sovit ett piss e senaste dagarna, kanske bara för att de har varit för mkt stress i mitt liv eller bara ingen som har haft tid och lust att lyssna så jag kan få prata ut. de första som jag gjorde när jag täffade min låtsas mamma var att typ slänga mig på henne och börja gråta som fan. tycker de är så synd om min lillasystser och mamma som behöver verkligen kämpa sig genom livet. och jag som en 17 årsing försöker hjälpa min mamma och min syster så mkt jag kan. man jag kan inte vara liksom "pappan" i familjen. snart är det dags för mig att flytta och vad ska de göra då? har även hållt på att dö idag i natt av stress känns de som, okey kanske lite överdrivet men ah ni fattar. jag var så stressad så det är inte sant, från ingestans var min pojkvän påväg mot farsta och sa att han ska dö i närheten av där vart jag är. och då fick jag självklart panik, och han slutade svara, men som tur fick jag tag på Philip G hans kompis och fick göra vad som hände hela kvällen, (jimmie=flipp mode? :O ) och tommie ringde honom och fick tag på killen som också var tur. sen vart hans mamma inblandad och skit...

aja nu ska jag klä på mig och åka med min låtsas mami och hämta tårtan till kalaset idag och sen ska vi lämna av lillskiten på danscenter vid medis och vi ska ta en fika under tiden.

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback