min dag slutade bra iaf


efter att jag dampat loss ett bra tag på morgonen drog jag till Odenplan för att möta världens finaste Sara. vi satt där ett tag i solen och pratade och tog en cigg. mådde inte så bra så det var skönt att få lätta på hjärtat till någon som både känner till min situation hemma och känner min pojkvän som inte reagerar så negativt som ni andra gör antagligen för ni känner inte honom och så. sen var Sara tvungen att röra sig mot Vindar the man för att hjälpa honom med något skol arbete och under den tiden när jag och Sara satt och pratade så smsade Jimmie mig och frågade vart vi skulle mötas(någon fick lite skuldkänslor tror jag) så jag rörde mig mot samma håll som Sara och mötte upp Jimmie i Alvik där stog vi och pratade sjukt länge och den lilla tönten var lite små ledsen som inte ens vågade och krama sin flickvän(nää jag bits inte?) men iaf, sen rörde vi oss hem till Jimmie och pratade ännu mer och allt vart i princip helt normalt mellan oss, vi vart som vanligt dvs helt cpä konstiga. då är allt perfekt i vårt förhållande!

sen var det självklart dags för jobb och bajsbubin skulle självklart puttas så att jag nästan ramlade om kull några gånger... :( och det var så sjukt kallt idag så varken jag eller Tommie kunde sträcka ut våra lillfingrar rakt, jag fick inte ens på mig mina vantar så jag stog där som en liten bebis med massa påsar i händerna och bad Tommie ta på mig vantarna, kunde verkligen inte röra mig en enda millimeter. haha men nu har jag lärt mig en sak, man ska ha 2 par leggins och mjukis, inte strumpbyxor och jeans. de blir tusen gånger kallare, och man ska inte ha sin långa bruna Moncler med päls utan man ska ha sin stora feta varma Fjällräven!

så såg min dag ut iaf, nu ska jag äta en apelsin och kolla på Numbers på 4:an!
sen är det dags att sova! godnatt bloggen, img är kameran med, promise! jag glömde den så klart idag! :/



/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback