plugg plugg plugg


Håller på att skriva på min förbaskade analys just nu, är fett uttråkad och jätte rök sugen. men jag har precis tagit ett bad fixat håret, naglarna och ätit massa godis :$ hahaha skämmer bort mig själv lite ibland. men iaf så jag känner inte för de att klä på mig och gå ut för att ta en cigg. får hålla migg tills img bitti! :( buhuuu
idag skippade jag träningspasset pga plugg men de får bli ett på tisdag kanske?! aja, vi får se, vart en runda till solkungen idag iaf, 20 min=lite brunare anjii


nu ska jag fortsätta skriva på arbetet, kommer med ett inlägg sen med lite tips om hår och sånt! ;)

/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback