träningspass i 2 h, avklarat!


fy fan vad nice de var att träna, möte upp mandy vid odenplan typ 20 i 7 och så drog vi till sats, carro kom typ 5 min efter oss. det var riktigt nice och träna och bara snacka med brudarna om killar och massa skit. repris på fredag! men då ska jag ifs bara köra en och en halv. e helt slut nu!
ska slänga mig i badet, med massa tända ljus, ta min bok med mig och slänga i lite bad salt och aroma olja. ska mysa där med mig själv... bor ju trots allt fortfarande hemma och pojken och jag sover ganska sällan hos varandra. eller ah de har varit mkt på senaste tiden men de känns som de typ aldrig händer.. (polski family you know, ni som kommer från polski)

idag känner jag mig inte 100% glad, känner mig lite ensam och bort glömd!
eller nej bort glömd gör jag väl inte, men mindre älskad...
har kanske vant mig vid för mkt.
juste kom på en sak nu, farmor och farfar kom från polen idag, ska någ ta tag i hem telen och slå en pling hem till pappa och kolla hur de e med de. ska ju ifs dit på måndag till onsdag men ändå!

vi hörs senare, nu är det dags för Anjiis ta hand om sig själv kväll!
naglarna ska även fixas!

/Anja Dymkowska



Kommentarer
mandy

du är absolut inte bortglömd eller mindre älskad baby, iaf inte av mej hehe (a)

säg till ifall du vill prata !

2010-02-17 22:21:23

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback