trött som satan


okey, kan säga att jag vart riktigt sliten idag efter jobbet men det var kul att jobba med Tommie, det var mer han som pushade på mig än jag honom. så det var nice, när man jobbade med mandy var det jag som fick vara "pusharen". tog även ganska många cigg pauser och chees pauser, ah som ni kanske vet sen tidigare inlägg så har jag alltid med mig en chees i fickan när jag jobbar, kanske skulle blir lite små hungri eller nått. och ah då är jag redo för action. hahahah aja det jag försökte säga var att vi hade de ganska ruuligt, hahah särkskilt när bubinjoo vart as taggad i slutet och sålde 12 st påsar, han jobbade där för första gången och sålde lika mkt som mig som har jobbat där typ 3/4 gånger. vilken mupp... aja slut snackat om jobbet.

efter att jag kom hem  från jobbet var det bara badet som gällde, så nu sitter jag helt freeesh med ny duschat hår och bloggar, har även bestämt med min baby att vi ska äta lunch tsm img, sen ska han iväg och jobba och då ska jag hem och städa mitt rum och plugga matte, har nämligen prov nästa vecka. de suger ju ifs men vad ska man göra. efter älsklingens jobb blir de nog mys kväll hemma hos honom och party party på lördag. men jag åter kommer mer hur min dag kommer se ut.

vad ska ni göra i helgen?

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback